pescimert herkese selam bn bugün bir forma yapmak istedim ve sonucunda böle basit sade bi " HD " forma çıktı fakat yaptıım bu formaya config dosyası yazamıyorum yardım edebilirmisiniz acaba?
tayfunartar arkadaşım sende hiç forma paketi yokmu ona bak sende forma ismini falan değiştir oyle yapıodur herkes
pescimert yav yaptım işte forma ismi fantasy falan yazdım ama model collar ve diğer şeyler nedir nasıl yapılır onları soruyorum