FifaMen EA SPORTS,geçen sene olay yaratan ve eski günlerine geri dönen Fifa serisini bu sene de çok sıkı tutuyor. Son teknolojiden faydalanarak bu sene oyun severleri tekrar tatmin etmek istiyorlar. Geliştirdikleri yeni teknolojiden bahsetmek gerekirse;bu yeni teknoloji sayesinde bilgisayar,gerçek bir futbolcunun yapabildiği tüm hareketleri tanımlıyor ve bu hareketlerin aynısını oyuna yansıtıyor. Bu da oyun severler için tamamen gerçekci bir deneyim demek!İşin daha güzel tarafı,EA SPORTS bu teknolojinin bize sunduğu nimetlerden tam olarak faydalanabilmemiz için dünyanın en büyük futbol yıldızlarıyla anlaşıyor(ronaldinho,miroslav klose...)ve onların tüm futbol yeteneklerini bilgisayarlara tanıtıyor! Lafı fazla uzatmadan,olay yaratacak videoları sizlere sunuyorum,izleyince daha iyi anlayacaksınız... Miroslav Klose: http://www.youtube.com/v/xRUEs5Oizhg>http://www.youtube.com/v/xRUEs5Oizhg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Ronaldinho(2.Dakikadan İtibaren Dikkatle İzleyin): http://www.youtube.com/v/_7EdPdz_E8Y>http://www.youtube.com/v/_7EdPdz_E8Y type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Kerem Teşekkürler Fifamen. Çok Önem verildiği Videolardan da anlaşılıyor vede bu sene "**Grafik" özelliklerini değiştirmelerinin hiç önemi yok bence. "Oynanabilirlik seviyesi**" hakkında ne kadar gelişme yaparlarsa o kadar iyi olur.
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Teşekkürler Fifamen. Çok Önem verildiği Videolardan da anlaşılıyor vede bu sene "Grafik" özelliklerini değiştirmelerinin hiç önemi yok bence. "Oynanabilirlik seviyesi" hakkında ne kadar gelişme yaparlarsa o kadar iyi olur. Kesinlikle katılıyorum dostum;)Grafik zaten her yıl daha da geliştirildi,şimdi önemli olan oynanabilirliğin gelişmesi. Ama ben inanıyorum ki bu sene çok daha iyi yerlere gelecek Fifa...
Quaresma_7 Teşekkürü borç bilirim FifaMen bu sene en çok araştıran sensin geçen senede Wolf diye bir vardı
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Queresma7 Teşekkürü borç bilirim FifaMen bu sene en çok araştıran sensin geçen senede Wolf diye bir vardı Rica ederim;)
karakummetin ya arkadaşlar ben hem fifa hem pes oynuyorum birisi grafikleri tutturamıyor birisi oynanabilirliği çok merak ediyorum çok mu zor veya önemli bir sır mı diye ama eğer birinden biri bu problemleri çözerse artık oyun o firmanın tekeline geçer