arkadaşlar ben cm ile 4 büyüklerin numara fontunu değiştirmek istiyorum bu olay beni oyundan atarmı ( Belgelerimdeki FIFA 07 klasörünü silmeden)
bir de 3.forma yı eklesem atarmı (belgelerimdeki FIFA 07 Klasörünü silmeden )
kaleci formasını eklesem atarmı ?? (belgelerimdeki FIFA 07 Klasörünü silmeden )
bu 3 soruyu cevaplarsanız sevinirim...