Yönetimden birinin düzgün bir dille cevap vermesi hasıl olmuş.. :)
Efendim 100bin çok önemli bir çıtanın aşılmasıydı SCN için.Ve 100bininci kullanıcımıza o gün hoş bir süpriz düşünüp vermiştik ama her 100bin üye eklenişinde vereceğiz diye kanun hükmünde kararname yok neticede değil mi?Böyle anlam ve önemi yüksek olan bir rakam daha tekerrür ederse tekrardan bir hediyelendirme düşünürüz belki..
SCN'in ortamına katılmak buranın havasını solumak çoğumuz için paha biçilmez bir hediye değil mi aslında..