biseyler yaptim oyunda süper gözüküyor,ilk calismam
güzel olmuş emeğine sağlık
güzel tasarım teşkler.
cok tsk ederim yorumlariniz icin :)))
ya arkadaşlar bu dosyayı nasıl kaydetcez formaları
paintle mi yaptın bunu neyle yaptın?!!
@trapdoor SE: evet paint ile
@sees: resmi tikla,kaydet
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: