"Be A Pro" ßunun Pc'de Olacağını Zannetmiyorum..
hayir bn buna katilmiyorum o kadar da zor bisey oloduunu dusunmuyorum eger yapcaksalar pc iyide birakmazlari bu yil fifa yili;)
vaybe o zamn bile bu kadar emin konuşmuşum:)
Hah,evet bende dikkat ettim:)Ben yapmazlar diye konuşmuştum iyikide yanılmışım:)