aslında pes 6'nın adının geçtği heryere kopyaladım kitserver klasörünü sonra setup exe ye bastım orda pes 6 diye göründü bende install dedim.oldu ama top ayakkabı onlar olmadı yapamadım onların nasıl yapıldığını da bilmiyorum ayrıca edittten bakınca formalarda da bi değişiklik yok ama maça girerkenki forma seçme ekranındaki değişikliği farkettim .gayet güzel olmuş formalar falan ama benim oyunu acayip kastı çok yavaşlattı zaten bilgisayar pes 6 nın sade şeklini anca kaldırıo die sildim valla böylece sorunu çözmüş oldum:D