Joga_Bonito3 Öncelikle Hepinize Merhaba Siteye Üye Oldum Vede Formalarımı Yayınlamak İstedim Vede Son Yaptığım Bir Kaç Forma: ------- Gs Home Bu İlk Forması Seti Tamamlayıp Yayınlıyacağım:)
R17 kardeş formalar güzel olmuş da bir de fenerbahçe'nin 2007/2008 sezonu formalarını yapsan daha da güzel olacak:)