03Gs1905 http://www.youtube.com/v/QyfV2OBkD2Y>http://www.youtube.com/v/QyfV2OBkD2Y type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Lütfen sonuna kadar izleyip yorum yapınız.İki takım arasındaki ezeli rekabet ve ebedi olan dostluğun saflığı altına sığınılarak koydum buraya.Abuk sabuk mesaj gönderen arkadaşlar olursa 3'er doz banalgin vereceğim baştan demedi demeyin sonra...
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: c.ronaldomer aziz yıldırım fenerbahçeliliği eziyo diye bu reklamı kaldırtmıştı:D ee sonra?