_Sanchez_ Son yaptığım reklam panoları ; -Fenerbahçe Reklam Panoları - -Galatasaray Reklam Panosu- bu da azıcık fanteziye kaçan panolarım
_Sanchez_ Orjinal Mesajı Yazan: tehlikeli Game Graphic studiodan çakmam ben kardeş bişey yayınlıosan linkini kullan herkes kullansın sonra emeğe sağlık derler GGS'den çakmaman senin problemin , sanki link versem ekleyeceksin gene senin problemin , daha sonra emeğe sağlık demende senin elinde ve bunların hepsi senin problemin ;)
pes erdi kardeş bunları nasıl farklı kaydet dicez olmuyı bitürlü bana yardımcı olursan sevinirim kardş:mad:
CiBeRnAo Orjinal Mesajı Yazan: _Sanchez_ Son yaptığım reklam panoları ; -Fenerbahçe Reklam Panoları - -Galatasaray Reklam Panosu- bu da azıcık fanteziye kaçan panolarım Eywallah Kardesim