Güzel, zevkli maç oldu açıkçası, hem iyi hücüm yaptık; hem de iyi pres yaptık, oynatmadık Rize'yi. Tabii Rize'de de çok iş yoktu dün gece. Ayhan, Barış, Linderoth, Lincoln hepsi de iyiydi, Ümit Karan uyuyordu sadece. Bir de Song'un ve Servet'in ataklara katılması çok ilginç, özellikle Servet'in o şutu pek bir şaşırttı beni, bayağı da iyi vurdu oradan.:) Umut veriyor benim açımdan Galatasaray, Barış mesela, güçlü bir oyuncu, kafa vuruşu da pek güzeldi gerçekten. Uefa'da da böyle gider umarım.