Arkadaşlar slm,
Ben sizin istekte bulunduğunuz formaların bazılarını kendim yapacak,0bazılarını düzenleyecek,bazılarınıda yapmış olanlardan alıp güncelleyeceğim.(ör:Real Madrid 2001-2002 Mavi Forması>>bu bende yoksa tüm neti arar bulurum ve 07'ye göre uyarlarım)
***EĞER Bİ SAKINCASI YOKSA TÜM YAMA YAPIMCILARININ FİKRİNİ İSTERİM(KONU UYGUNMU DEĞİLMİ DİYE)***