hero38 arkadaşlar ben fifa 2007 yi aldım kurdum ama oyunu ikinci defa açtığımda oyundan beni fifa exe hatası vererek atıyor bunun nedeni ne yardım edin lütfen
AVATAR_hz19 aynısı banada oluyordu.Bana göre fifa 07 dosyalarının biri eksik veya bozuktur.Dosyaların adlarını biliyosan bi kontrol et.