bjj arkadaşlar arkdaştan cd olarak aldım ilk önce dosyaları kopyalayıp deneyim dedim 3.cd de f_sound ve i_sound hata verdi sonra dedim ozaman teker teker yükleyim f_sound geçti ama i_soundda read error verdi f_soundla i_soundu atarmısınız veya başka çözümü varmı şimdiden teşekkürler
Venom **O bahsetiğin dosyalar fransızca ve italyanca dil dosyaları. Data kasörünün içinde e_text, e_sound, 0_text ve 0_sound dosyalarının olması yeterli.** *Forum kuralları madde 18 gereğince konuyu kilitliyorum.*