Yine Her Kafadan Bir Ses !
Nerdeyse Son 5 Sezondur Fenerbahçe Lige Kötü Başlıyor ve Fenerbahçe Son 5 Sezonda 4 Şampiyonluk Kazandı. Dün Defansın Sigortası Lugano, Takımın Beyni Alex ve Appiah Yoktu. Yenilgiyi Bunlara Bağlamak Elbette Yanlış Olur Ama Doğrular Bunlar.
Maça Gelince, Uğur Boral"da Bir Negatiflik Var Son 2 Maçtır. 2. Golü Yedikten Sonra Uğur"un Yerine Wederson Alınabilinirdi.
Tümer Çok Pasif Kaldı.
Ben Takımımızın Forvet Oyuncusuna İhtiyacı Olduğunu Kesinlikle Düşünmüyorum. Şuanki Kadro Yapımız Tek Forvetli Sisteme Uygun. İhtiyacımız Olan Tek Ama Tek Bölge, Sağ Kanattır. Kezman"ın Daha Önce Oynadığı Tüm Takımlarda Attığı Golleri Tek Tek İnceleyebilirsiniz. Kezman"a Sağdan,Soldan Maç Boyunca Orta Gelmesi Gerekiyor. Sol Kanadımız Sanırım Fenerbahçe Tarihinin En İyi Sol Kanadı Oldu Bu Sene. İlerleyen Maçlarda Bunu Göreceksiniz. Kısacası İyi Bir Sağ Kanat Oyuncusuna İhtiyacımız Var Sadece.
Neyse, 2.Golü Yedikten Sonra, Uğur>Wederson, Tümer>Kazım Değişikliği Yapıp, Deivid"i Ortaya Çekip, Kazım"ıda Sağ Kanata Alıp, Sonucu Değiştirebilirdik.
Bu Maç Çok Büyük Ders Olacaktır Bize. Suç Bireysel Olarak Kimsenin Üzerine Atılmasın, Takım Olarak Çok Kötüydük, Her Zamanın En İyilerinden Biri Olan Aurelip Bile Dün Gece Çok Basit Top Kayıpları Yaptı.
Son Olarak Bu Takıma Güvenmeyen, Bu Takımı 90.Dakikaya Kadar Desteklemeyen, Maçtan Bitmeden Stadı Terkeden, Alkışlayacakları Yerde, Yuhalayan Taraftara,Zihniyete Yazıklar Olsun, Bıraksın Bu Takımı Tutmasın, 2 Forma Alıp, Stada Gitmekle Olmuyor Bu İşler. Sonuna Kadar Destek Olunması Lazım.