zigur Arkadaşlar ben fifa manager 2007'i yükledikten sonra oyuna girip lig seçtikten sonra oyundan atıyor masaüstüne dönüyor.Yardım ederseniz sevinirim.
Quaresma_7 verdiğim linkteki dosyayı indir içindeki script ve clubfacilities klasörünü program files/easports/fifa manager 2007(veya değiştirmişsin oraya) at http://www.dosya.cc/Kopyas_FifaMan07_Fix_By_Rucows.rar.html