Öncelikle Teşekkür Ederim Ensar.
Halilcim vede SCNdeki yeni üyeler , Burada konu açabilmek için öncelikle araştırmanız veyada kendi yaptığınız bir şeyi sergilemek için açılır. Şu anda Yaptığın büyük bir terbiyessizlik olmuş ;
1- O Mesaj Yeri Boşuna Koyulmadı.
2- Konu Başlığın Yanlış.
3- Bilgi Almak için "Özel Mesaj ve Konum var" ;)
Konu Kilit.