IEduardoI Arkadaşlar Forma İşine Yeni Başladım İşte İlk Formalarım: Arsenal: http://img49.imageshack.us/img49/2824/arsenalde6.png TRABZONSPOR: http://img131.imageshack.us/img131/2381/tssh0.jpg BARCALONA TURUNCU: http://img131.imageshack.us/img131/7237/barcecl4.png BARCELONA YEŞİL: http://img366.imageshack.us/img366/3...rceyeillx0.png GALATASARAY: http://img515.imageshack.us/img515/4...antasiesc3.png
kezmanmateja Orjinal Mesajı Yazan: Sickness Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway fena diiller zamanla daha iyilerini yapabilirsin