Orjinal Mesajı Yazan: ATR.Sir_Emre
sevgili fructoser bende önemli bir konuda sana danışmak istiyorum bildğin gibi ülkemizde playstation 3 PAL
1200-ile 1500 ytl arası satılmakta sendit.com da araştırdğımda ise $527.85 fiyata linkteki
http://www.sendit.com/game/item/6000000004581 cihazı gördüm ve bunu almak istiyorum sanıyosm 625 ytl gibi bir
fiyat ediyor tlye vurduğmuzda ve buda oldukça hesaplı bu konuda vereceğin önerilerle beni bilgilendirirsen
gerçekten ço ksevinirim.gerçektençok çok uygun bir fiyat ve belkide bu olay seninde olumlu görüş belirtmenle
fiyatların düşmesini bekleyip PS3 alamayan birçok arkadaşımız için fırsat olacak.
sence bu kadar parayı bir yurtdışından internet siparişi içn vermemiz mantıklımı?oyunlar için bir risk taşımadığını sölemişsin.aynı şey sence bunun içinde geçerli olurmu? sendit ten bu cihaz almak mantıklımı
kargo ücreti oyun aldığmız fiyatla aynımı olur? teslimatta ps3 büyük bir cihaz oldğu için problem olurmu?
sen bu konularda çok bilgilisin vereceğin cevaplar benim için gerçekten çok önemli çünkü sen olumlu şeyler söyler ve yardımcı olursan
sendit ten ps3 alacağım. sevgilerimle..
Sorun tabi ki mantıklı bir soru. Bu sitede çok uygun fiyatlı bu tür ürünler mevcut. Daha önce de dediğim gibi, oyun satın alırken risk pek yok. En büyük risk postacının oyunu evinize ulaştıramaması :) Yani gümrükte herhangi bir sorun olmaz oyunlarla ilgili gibi. Geçen sene de olmamıştı zaten. Kargo ücreti oyunu aldığın fiyatla aynı oluyor, az önce denedim siteden, sipariş veriyor gibi yaptım. Yine 1.5 £ ekliyor. Ancak gümrükte problem olabileceğiyle ilgili şüphelerim var açıkçası. Çünkü almayı düşündüğün PS3'ün fiyatı dediğin gibi 500 YTL'nin üzerinde. Bu çok küçük bir meblağ değil. Daha önce sendit.com'a bir mail göndermiştim, onlar da bana cevap yazmıştı, PES 6'yı siteden önsiparişle satın aldığımız sıralarda. O mailları da buldum az önce, onları da bu mesajın altına ekliyorum. Onları okuyup sen karar ver istersen sipariş verip vermemeye :)
www.sendit.com'a 11 Eylül 2006'da attığım mail:
İngilizcesi...
Hi,
I have some more questions to you. As I told you before I pre-ordered Pro Evolution Soccer 6 from your site. I'm living in Turkey. I recommended your site to my friends in Turkey and because of this reason they are pre-ordering the game from your site, too. 17 people from Turkey pre-ordered the game just because of my recommendation I think. I ordered 2 copies for myself. So 19 copies are pre-ordered just because of me :)
I'm just wondering, can you tell me how many people pre-ordered this game from Turkey? That number will be important for making online PES 6 tournaments. I'll be glad if you can give me this information. Also, some more people are thinking of ordering the game but they are asking me some questions which I don't know the answer of. For example they are curious about when will the payment for the game will be done. Will people who pre-ordered this game pay for it when the game is shipped or before that time? This is really important for some people. Can you give me some information about this topic. Also some people are asking when can the price of the game increase at http://www.sendit.com. You know, it's 16.89 £ now. Of course I don't know when can it increase. Will it increase after the game is out (27.10.2006) or some day before that time? They are wondering for an exact date for this.
Also I have a personal question for you. A friend of mine told me that some problems can occur at the customs because the game is not out in Turkey yet. He said that the game's arrival can delay some weeks/months and maybe the order can be cancelled just because of this. Is this possible? I'm scared a bit :) This is the first time I'm pre-ordering a game from the Internet and from a foreign country. If you can give specific answers to these questions I'll be glad, especially to the question that I asked personally. Thanks.
Türkçesi...
Merhaba,
Size birkaç sorum daha olacak. Daha önce de söylediğim gibi Pro Evolution Soccer 6'yı sitenizden önsiparişle satın aldım. Türkiye'de yaşıyorum. Sitenize Türkiye'deki arkadaşlarıma tavsiye ettim ve bunun sonucunda onlar da sitenizden bu oyunu önsiparişle almaya karar verdiler. Türkiye'den oyunu önsiparişle satın alan 17 kişi oldu şu ana kadar benim tavsiyem sonucu. Ben kendim de 2 tane sipariş vermiştim. Yani 19 tane ürün sipariş edilmiş oldu toplamda benim yüzümden :) (Burada bir beklenti içindeyim tabi :))
Acaba şu ana kadar Türkiye'den kaç kişinin bu oyunu önsiparişle satın aldığını söyleyebilir misiniz? O sayı yapacağımız online PES 6 turnuvaları için önemli olacak bizim için. Bu bilgiyi benimle paylaşabilirseniz çok sevinirim. Ayrıca, başka kişiler de sitenizden önsiparişle bu oyunu satın almayı düşünüyor ama benim cevabını bilmediğim bazı soruları bana yöneltiyorlar. Örneğin sipariş ettikleri oyun için yapılacak ödemenin ne zaman yapılacağını merak ediyorlar. Ödemeler oyun postalandıktan sonra mı yapılacak yoksa daha önce mi acaba? Bu bilgi birçok kişi için baya önemli bir kriter. Bu konu hakkında bizi aydınlatabilir misiniz? Ayrıca bazı kişiler de oyunun fiyatının sendit.com'da ne zaman artacağını merak ediyorlar. Bildiğiniz gibi şu an 16.89 £. Tabi ben ne zaman yükselebileceğini bilmiyorum. Oyun çıktıktan sonra (27.10.2006) bu fiyat yükselir mi acaba? Fiyat yükselişi için bir tarih vermeniz mümkün mü?
Bunun haricinde bir de kişisel bir sorum olacak size. Bir arkadaşım oyun henüz Türkiye'de çıkmadığı için gümrüklerde bazı problemlerin yaşanabileceğini söyledi bana. Bu yüzden oyunun bana ulaşması haftalarca / aylarca gecikebilirmiş, hatta belki siparişim iptal olabilirmiş bu sebeple onun dediğine göre. Bu mümkün mü acaba? Birazcık korktum açıkçası böyle bir durumla karşılaşmaktan :) Bu benim yabancı bir ülkeden yaptığım ilk internet alışverişi. Bu sorularıma cevap verebilirseniz oldukça memnun olacağım. Özellikle de kişisel olarak sorduğum soruya. Teşekkürler.
www.sendit.com'dan 12 Eylül 2006'da aldığım mail:
İngilizcesi...
Hi fructoser,
Thanks a lot for your e-mail. We will not bill until the point of shipping, in other words we will not bill your card until we get the stock in. If you can tell all your friends not to use Turkish characters when adding their address details, only use English characters. I cannot give out sales figures but I will say that we have many customers from Turkey :) Regards customs, from my experience, Turkish customs only stop high value packages; this item would be regarded, as low value so is unlikely to be stopped. I will add that we have been shipping goods to Turkey since 1999 and have hundreds of happy customers from all over Turkey.
I hope this answers all questions :)
--
Colin Porter, Customer Care
http://www.sendit.com - entertainment to your door
Türkçesi...
Merhaba fructoser,
E-mailiniz için teşekkürler. Ödemeler oyun adresinize gönderilmedikçe yapılmamaktadır, başka bir deyişle oyun stoklarımıza girmeden sizden ücret talep etmeyeceğiz. Bütün arkadaşlarınıza adreslerini yazarken Türkçe karakter kullanmamalarını söyleyebilir misiniz? Sadece İngilizce karakterleri kullanabilirler mi? Size satış rakamlarımızı vermem mümkün değil ama şunu söyleyebilirim, Türkiye'den bir sürü müşterimiz var :) Gümrük meselesine gelince, tecrübelerime dayanarak, Türk gümrükleri sadece yüksek fiyatları paketleri durduruyor; bu yüzden satın aldığınız ürünü gözardı edeceklerdir, fiyatı durdurulacak kadar yüksek değil. Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum, 1999 yılından beri Türkiye'ye gönderim yapmaktayız ve orada bir sürü mutlu müşterimiz bulunmakta.
Umarım büyün sorularınızı cevaplayabilmişimdir :)
--
Colin Porter, Müşteri Hizmetleri
http://www.sendit.com - kapınıza kadar eğlence