Orjinal Mesajı Yazan: ashley
arkadaslar sendıt ten bu oyunu ısmarlasak kargo ne kadara patlar
bu hafta sıparıs werırsek pes 8 ne zamana gelır
ben ps 3 ıcın ısmarlıcam..kargo ucretı ne kadar oluyo arkadaslar benı bılgılendırın lutfeeennnnn
sızce bu oyun turkıyeye ne zaman gelır?? ne zman satılmaya baslar????.. arkadasım oyunun turkıyeye gelmesını beklıyıo..ben ondan daha once almıs olurum dımı??????
Önce genel bir cevap yazayım. Bütün sorularını tek bir mesaja toplasan olmaz mıydı? Bence olurdu :) Herkes senin gibi yaparsa forum kirliliği oluyor. Bence lütfen bunlara biraz dikkat edelim.
Bunun haricinde, herkes tembellik edip bütün konuyu okumaya üşeniyor. Her sayfada 10 mesaj var, 23 sayfa falan var, 230 tane mesaj yani. Ben bir konuyu ilk kez görsem, bütün mesajları okurum açıkçası. Sonuçta buna para veriliyor, okumak da çok zor değil diye düşünüyorum. Eğer herkes böyle sorular sorarsa, forumu hiç incelemeyip, bir zaman sonra kimse cevap vermek istemiyor, çünkü sorular tükenmiyor.
PES 6'da da oyunu bu siteden önsiparişle satın almıştık. SCN'den birçok arkadaşım bu şekilde oyunu aldı. PES 6 için geçmişte açmış olduğumuz konuyu aşağıdaki linkten inceleyebilirsin. (Tabi tek sen değil, her sipariş vermeyi düşünen incelemeli) Oradaki yorumlar sendit.com hakkında hem bir fikir verecektir hem de daha önce sizin sorduğunuz soruları sormuş başkaları hep var o konularda, açıkçası ben de başkaları da tekrar tekrar aynı soruları cevaplamaktan bıkıyoruz :)
PES 6 Önsipariş Konusu
Yine de sorularını cevaplayayım. sendit.com'dan her sipariş verdiğin PC oyunu için 1.5 £ kargo parası ödüyorsun. Örneğin iki tane PES 2008 önsiparişi yaptın, oyunları sana gönderecekleri gün kredi kartından hem iki oyunun ücretini hem de 3 £'luk kargo ücretini çekiyorlar.
Siparişi oyun çıkmadan verdiğin sürece, oyun sana 26 Ekim'den sonraki hafta içinde ulaşır diye düşünüyorum. Genelde herkese 4-8 işgünü içinde ulaşıyor oyunlar Kuzey İrlanda'dan yollanmalarına rağmen. Ancak tekrar tekrar söylediğim birşey var, sipariş verirken ev adresi yerine iş adresi vermenizi tavsiye ediyorum. Sonuçta oyunu PTT size ulaştırıyor, sorun yaşayabilirsiniz postacı eve geldiğinde evde kimse yoksa. Ayrıca adresinizi sendit.com'da yazarken lütfen Türkçe karakterleri (ğ, ü, ş, ı, ö, ç) KULLANMAYIN. Onların yerine (g, u, s, i, o, c) kullanın. Örneğin "Şahin Sokak" yerine "Sahin Sokak" yazın. Böyle yapmazsanız sorun yaşayabilirsiniz.
Daha önce de dediğim gibi PES 6'yı da bu siteden önsiparişle satın almıştık. Oyun elime 5 işgünü sonra geçmişti. Türkiye'de ise, benim elime geçtikten 3-4 hafta sonra satışa çıktı. Ve tabi daha pahalıya :) Yine aynı şekilde olacak, buna eminim.