ya yamayı kurdum
1-girişte arka planı fenerbahçe yapmayabilirdin insanlara saygısızlık(indirmeseydin diceksin sen başta fenerbahçe arka planlıdır deseydin onu söyleme hakkına sahip olurdun)
2-menajer modda derbilere girerken oyundan atıyo normal oyuncu değiştirince atmasını söylemiyorum zaten o senin hatan değil