sertacbjk arkadaşlar belki tartışılmıştır ama tam bilgim olmadığı için bide ben soruyum dedim bu şampiyonlar ligi ön elemeleri d smartda o tamam da her sene starda gösterilen grup maçları hangi kanalda olacak bu sene d smart diyen var star diyen var benim bildiğim grup maçlarının şifreli kanaldan yayınlanması yasak ama ?
03Gs1905 Star TV'de...2010'a kadar bildiğim kadarıyla.Şifreli kanala satılamıyor ayrıca bildiğim kadarıyla..
Kokane Benimde duyudugum, 2 takimla girersek her hafta birinin maci D-Samrt, digeri ise Star'dan yayinlanacakmis. Kaynagi bulursam, net olarak yazarim..
kaanylc arkadaşlar acaba uefa kupası grup maçlarıdamı d-samartta ama şampiyonlar ligi büyük ihtimal star tv dedir
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: REDBOY arkadaşlar fifa 2008 çıktı haberiniz olsun ben yükledim birazdan bakıcam Ne alakası var konuyla?? :rolleyes:
Azro Beşiktaş 'la Galatasaray'ın aynı anda girdiği sene Cine 5 ve Star ortak vermişti.Böyle birşey olabiliyor ama bu sene sanırım Crdsa 'nın dediği gibi olacak.
Mad_Dragon eğer BJK ve FB gruplara birlikte katılırlarsa bu 2 takımın gruplardaki birer maçı D-Smart'ta,diğer tüm maçar Star'da...