Madd.Dogg arkadasım bence hiç yükleyipte oyununu bozma çünki tek kelime ile iğrenç adamın sesi berbat konuşması cok kötü pişman olursun
SeBaSTiaNbjk Sebastianbjk@hotmaiL.Com mSnden yoLLayabiLirim zaten 1mb biŞey. Ama iĞrenÇ hAberin oLSun:)