umut_rocker Arkadaşlar uzun zamandır oynadıgım bi joystickim var ancak son 2-3 gundur oyun içinde kol işlememeye başlıo oyundan cıkıp girince aktif hale gelio bunun sebebi ne olabilir.Konu hakkında yardım ederseniz çok sevinirim arkadaşlar...
sari__lacivert bende ayni problemi yasadim kol bozulmaya baslamistir yada giris yerlerinde problem vardir veya kablolari eskimistir falan filan....