Selam Arkadaşlar Ya ben Hamachi yi açmıştım malın birile konuştum o bana yama olunca online oynuyamassın dedi bende yamayı sildim bi baktım tak oyun hata verio tekrar yükledim olmadı bi de ben kurmayı da bilmiyom oyunu oyun 4 cd crackli.Yardım edebilecek arkadaşlar lütfen yardım edin.!!!!!!!!!