bakın bende kı seyırcı sorunu soyle oldu kıtserverdakı forma degısıklıklerının yapıldıgı yerde settıngs ayarlarıda var orada seyırcının olup olmadıgı ayarlarda var onuda "d" tusuyla degıstırıyorsun ama bende durum daha farklı seyırcı bende camera wide ıken gosterılmıyor ama dıger cameraya gectıgımde seyırcı gozukuyor daha ben bunu cozemedım oyun ıcınde kı camera wıde ve long ise aktıf haldeyken seyırcı gozukmuyo yanı seyırcı aslında tırbunde ama dıger cameralarda ortaya cıkıyor ..........