Orjinal Mesajı Yazan: UNAL BERKE 98
BENDE VAR O ORİJİNAL PES6 AMA ŞİMDİ FORMAT ATTIK GEÇTİ VE BABAMA OYUN YÜKLEMİCEĞEME SÖZ VERDİM
evet ya berk bendede kücükken öyledi ama ben ve ablam
ama bende 2 den fazla yükleyemem diye kiziyordu. onlarda fifa 98 road to world cup ve fifa 99:D :D :D :D