mrb arkadaslar oyunu kurdum hersey tamam da wizard'ta sorun var daha once oyunu sılerken yalnıs bısıler yaptım heralde ''error occurred during the ınstallsheild wizard'' sorunu cıkıyor. cd takıyorum oyun kurulucak bu sorun var yardım edersenız cok sevınırım