fenerbahce nin başındaydım bir mesaj geldi fenerbahce takımında olay diye ik oyuncu arasında bi sorun olmuş galiba sonra baktım o futbolcudan biri diğerinden hoşlanmıyormuş bu durum değişmiyor da.bunları barıştırmak veya bu durumu ortadan kaldırmak için napabilirim sizce ? bende iki kere oldu ikisinde de hoşalnılmayan oyuncuyu sattım ama istemeyerek sattım. bu oyuncuları barıştırmak için napabilirim acaba ?