YuRY Fifa 08 Paslaşma Videosu Fifa 08 demonun çıkmasına yaklaşık 20 gün kala yeni paslaşma sistemi hakkında bize ipuçları veren bir video yayınlandı. ">
Kerem **Görüntülerden Anlaşıldığı kadarıyla yine Çimlerde ustalığım gerekicek vede Şunu sölemek gerekirse böle bir videodan sonra inşallah Forma ve Faceler hakkında iyi düşünmemiz gereken bir şey çıkar ortaya...**
Shafac iyide bu fifa 07 le aynı ben bi güzellik göremiyorum inş deiştirirler kaleci gene saçma sapan hareketler yapıyo top gelince
Sezo1905 Bu tür vidyolara göre gerçek oyun hakkında yorum yapmak zor,oyun elimize geçtiğinde çok değişik şeylerle de karşılaşabiliyoruz.
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: BesTcArsi kendimizi kandirmalayalim oyunda ufak deigisklikler var..yine ayni oyun Hmmm oyunu oynadın sanırım oynanabirliğini tatmışın..Bu videodan pek bişey anlamamız mümkün değil.Grafik tamam aynı ancak oynanabirlik gelişmiştir umarım.
saydam Ya görüntü vs vs bunlar artık benim icin yeterli durumda zaten ama 06 dan 07 ye gecerken yasanan güzel gelişmelerden sonra ben bu 08 den epey bi umutluyum gercekten
Lvnt_Asn evet saydam gibi düsünüyorum bende ki pesle arısında büyük bi rekabet var o yüzden yenilikler yapmak zorunda.