**Arkadaşlar yaklaşık 2-3 haftadır,PES oynarken çoğu zaman Türkiye arası bağlantım 1 çubuk,başkalarına sorduğum zaman ise 2-3 arası diyorlar.Format atmama rağmen bu sorun çözülmedi,speedtestte de hızım normal çıktı.Sorunun ne olduğunu ve nasıl çözüleceğini bilmiyorum,yardımcı olabilirseniz sevinirim.**