Kerem Evet , Daha çok yeniyim bu Face işinde ama ilk çalışmalarım vede yardımları için 10ur abiye ve Galatasaraylı67'e teşekkür ederim.
a.burak20 Kardeş;UEFA CHAMPİONS LEAGUE face yaması yapabilirsin???VEYA ARKADAŞLAR SİZ YAPABİLİRMİSİNİZ???TSL YÜZ PAKETİ OLURSA SEVİNİRİM...
Kerem Kardeşim UEFA CHAMPİONS LEAGUE Bölümüne Bakarsan Orada TSL Paketi var orada çoğu oyuncumuzun facesi mevcuttur. Dosyalar Bölümündende indirebilirsiniz.
trapdoor SE Olucak olucak. Ama daha önce yapılanlara benzetmeye çalışmısın sanırım, sen onları boşver kendi çizginde git...
Kerem Yorumlar için Sağolun beyler Şu aralar bir yama için uğraşıyorum ondan dolayı bitince yapmaya devam edeceğim.