Arkadaşlar ben önceden bi yama indirmiştim bu dosyada forma yoktu ancak editleme kısmındaki templateler ve kalıplar yenilenmişti yani nike'ın 2005 tr formasının yerine adidas 2007 stili kalıplar gelmişti bunu yapabilen arkadaşlar varsa yeni stilleride yapabilirlermi;????lütfen
bide ben takım logolarını ve kramponlarını PS2 için olan we11den pes 6 ya import ettim. nasıl;? ps2 cdsinde e_text,0_text... gibi dosyalar vardı dkz std sayesinde attım ancak formalarda olmuya yardım