Çok sakin bi şekilde kadroyu ayarlayıp Go To Macth'ı tıkladım ama önüme aşağıdaki görüntü gelince baya şaşırdım:D

Ss'u bu. Daha önce başına gelen olmuş muydu? Ve konuyu açarken daha maça girmedim. O yüzden ne olacağını bilemiyorum şuan:)
Bu maçtan önceki maçta rakibim penaltısının verilmediğini söledi. Önceden hakem doğru kararı verdiyi seçiyodum ama bu sefer şıklar değişikti bnde en uygun gibi gözükeni seçtim ama demekki en kötüsünü seçmişim:D Bakalım nolcak.. :)