Cesc 1 aydan çok var. Aralık sonuna doğru bizlerle olacakmış Erkan abicim. Umarım 2007'deki gibi bi süpriz yapıp erken çıkartırlar..
erkanertekin Orjinal Mesajı Yazan: fl190 çatladın mı daha 1 aydan fazla var beklemeyi öğren 2007 lie devam et..... :D düzgün konuş kafamı bozma