007jami Arkadaşlar ben pes 5 için fenerbahçenin 2007/2008 formasını bulamadım. PES6 için olanı buldum fakat onu yükleyince formalar kayıyor. Bana pes5 in fb formasını bulabilirmisiniz bu seneki. TEŞEKKÜRLER
emrekay bana link verirmisin kardeş ama çalışan link plz verirmisin aga lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sana rep verecem bana link verirssen :D:D:D:D:D