1903kartal arkadaşlar nostalji 100.yıl gibi formaları yapabilir misiniz? formaların resimleri: [URL=http://img503.imageshack.us/img503/8154/5x7t3dyhb7.jpg
Madd.Dogg ect lütfen bu formaları yapabılırmısınız.hiçbir yerde Beşiktaş ımızın 100. yıl formaları yok
selcuk_soner http://rapidshare.com/files/47297268/bjk_nostalji.rar bunu yükle içinde 5 tane eski forma var 3ü 100.yıl forması 2 si daha eski yıllardan.formalar benim değildir.
Madd.Dogg Tearaway bu nostaji formasını nasıl indircez faklı kaydet olmuyor üstüne tıklayıncada cıkmıyor yardımcı olursan sevinirim forman harika çünkü
1903kartal resimde link var farklı kaydet dediğinde linki kaydeder, resme tıkla açılan sayfaya gidip resmi kaydet de, ya da bu sayfadaki resme sağ tıklayıp "resmi farklı kaydet" de
akhalil2007 Orjinal Mesajı Yazan: selcuk_soner http://rapidshare.com/files/47297268/bjk_nostalji.rar bunu yükle içinde 5 tane eski forma var 3ü 100.yıl forması 2 si daha eski yıllardan.formalar benim değildir. kardeş linki kopyala yapıtır yerine kısayolu kopyala yaparak buraya yapıştırırsan sevinirim