ufuk_abay ya ben 2.tercihimide yapcam büük ihtimalle kadıköy anadolu mesleğe gitcem :) ilk okulumun 2. sokak yukarsında :):) ayrılmicam yine ordan holeleeey hem ilk okuldaki bi çok arkadaşımda oraya gidicek holeleeey :):) acaip mutluyum
Immune Kocaeli Körfez Fen Lisesi kazanan var mı merak ettim :) Varsa buyursun gelsin tanışalım orda okuyorum.
ufuk_abay eed :) bugün 2tercihimi yapmış bulunuyorum önümüzdeki salı açıklanacak inş kadıköy anadolu mesleğe girerim :)
GkHnZn **Ben Bursa Ahmet Vefik Paşa Anadolu Lisesi'ni kazandım ama 3.tercih yaptım.Bugün açıklanıyor sonuçlar.**