Ya arkadaşlar bende hem türkçe spiker var hemde burda fifa 2007yi 2008 gibi yapan yama var ama Türkçe spiker olursa tezahurat yok tezahurat olursa spiker yok bende mecbur bir audio.big dosyasını koyuyorum bu iki dosyayı birleştirme imkanım var mı yaqrdım edin lütfen.