Canerdude Üzgünüz, bu içeriği görüntülerken bir hatayla karşılaştık. Kullanıcı iseniz, lütfen daha sonra tekrar deneyin. Yöneticiyseniz, daha fazla bilgi için Flarum günlük dosyalarınıza bakın.
LuNaT1C Evet essien hiç olmamış malesef ancak diğerleri güzel diyebiliriz devamını bekleriz eline sağlık.
Canerdude iki tane daha yaptım. valla şu ana kadar yaptığım faceler içinde en çok içime sinen face benzema oldu. :D Lütfen yorum yapın arkadaşlar...
diamemo95 Evet yaa adam hortlamış konuya mesaj ayzmış..Biz de tarihe bakmadan resim görünüyo yazdık..:)