Neden enteresan olduğunu söyleyeyim,uzun bir hikayesi var bu arkadaşın,izlediğiniz videolarda attığı gollerin, yaptığı hareketlerin çoğu corinthiasın b takımında,a takımda oynadığı maçların neredyse hepsi yedek başladı.Onun dışında bu vatandaş işte bu videolarla steua ya gitti,nerden biliyorsun derseniz,steua taraftarı rumen bir arkadaşım var,işte ta kendisi söyledi geçen sene,hatta bir ara biz klübe bu oyuncuyu aldırmak istedik,ancak doğruyu ben herkeze açıklamış vazgeçirmiştim uA forumda.Kendisi 1,50 boyunca bücürmü bücür,üfürkten uçan birisi.Dokundunmu düşen tipten,bakmayın coştuğuna,tamam Allah vergisi yeteneği var biraz ama o kadar,steua ya bir yıldız gibi alınmış ancak oynadığı maçların coğunda yuhlanarak cıkmıştır.En sonunda başkana ben gitmek istiyorum diye,üstelik sert bir şekilde çıkışmış hatta söylenenlere göre bu ufaklık başkanla baya bir takışmıştır.Başkanda bunu isteyen bir iki klübe satmayıp,bir hiç pahasına,neredeyse bedavaya suudi arabistana vermiştir.Yani fos.