:( arkadaşlar bana da oluyor creation masterda yaptığım değişiklikleri kaydediyorum sonra fthbuilderi çalıştırıyorum runtime error 9 hatasını veriyor. bu yüzden oyundan atıyo.ama ben fifa 07ye yükledim dataya yüklemedim.ya nasıl yapçaz bunu yav yok mu bu sorunu çözecek babayiğit:(