arkadaşlar gta sa.yı yükledim ilk açılışında açtı ama daha sonra üstüne tıkladığımda açılmıyor.Tıklıyorum üstüne hiçbişey olmuyor.Sadece farklı çalıştır dediğinde açıyor ama o zamanda ne save yapıyor ne load game...Şimdi bi oyun yüzünden format atmakda istemiyorum konu hakkında bilgisi olan arkadaş varsa lütfen yardım etsin.Şimdiden saolun..İyi günler..