arkadalar benim evde 2 pc var bu iki pc de birbiri ile ağ ile bağlantılı ben bu iki pc de
arkadasımla karşılıklı maç yapmak istiyorum bunu nasıl yapacagımı bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
her iki pc dede klawye var ama bir turlu nerden ve nasıl girecegimi bilmiyorum lutfen yardımcı olurmusunuz???
çok ihtiyacım var buna.. şimdiden tşk ler. herkese iyi pes oynamalar...