gayet'te normal,bn top player da trinidad&tobago ile dünya kupası aldım bugün,brazil'i 3-1 yenerek'ten..tsl yaması kullanıyorum ama takdir edersiniz ki bu takıma bir edit yapılmamış.ama cidden düşük takımlar ile bu derece iyi başarılar elde etmek çok zevkli ve heyecanlı oluyor,adamlar 2.yarıya direk yarı yorgun başlıyorlar,he an sakatlanma riskleri var,yedekleriniz de oynayan adamlardan iyi değiller..çok zor,ama bir o kadarda zevkli,tavsiye ederim.şimdi latviya yada suudi arabistan ile almayı düşünüyorum ;)