Orjinal Mesajı Yazan: JuniorPlaymate
Tayfun Seven - Büyükşehir belediyede manyak işler yapıyo. ama aynı performansı sizde gösterirmi bilmem. grafiklerine bakarsanız o kadar iyi değil.
Evet tayfun seven çok iyi ben onu fb ye sakatlıklar çok oluyor diye yedek almıştım.benim sol açığımda oynayan recoba 5 ay sakatlandı onu oynattım 15 maçta 7.67,3 gol,4 asist,3 maçın adamı,son beş maç performansı=10,8,8,10,9
bir de bojanı öneririm