ahmetcntrk arkadaşlar ecp satdyumları yükleyidim ... maçı loading lerken oyundan atıyor bu sorunu düzeltmenin tolu war mıdır?
ahmetcntrk adres leri burada hatta premier ve almaya 1 . ligdeki bütün stadlar ve fb şükrü saraçoğlu stadıda war.... fakat bn yükledim tam maç a gireceği zaman oyundan atıyor belki bende ki yamalarla uymamıştır.. link... http://www.fifa4fans.de/downloads/index.php?showcat=62
ryder201 bendede oluyo aynı sorun hatta aynı siteden indirdim stadyumları ama şükrü saraçoğlu ve anoeta stadında hata verio bi de lokomotiv stadında lokomotiv moskovayla maç yaparken aynı sorun oluyor.Yardım please:confused:
cangele9 arkadaşlar creation master07 varsa (zaten stadı kurduğunuza göre vardır) ordaki textureler eksik.eğer fifa08 edition kurduysanız eğlence stadlarıda aynı şekilde atıyo onunda textureleri eksik.geçenlerde ben fifa ultimate stadını kurdum onuda ecp yapmış ama textureleri tam olduğu için oynanılıyor.eğer o yamayı kurup oynayabilen biri varsa bi upload etsin öle deneriz.bence öle olacak