rapman ben kitserverle stad yükledim ama mcalarım hep seyircisiz oynanıyo tribünler bos bunu nasıl düzelticez ltf yardım???!!!
anil_akcay onu yamayı yapanların ayarlaması lazımdı bildiğime göre veya da maça başlamadan önce menüde 3 yıldızı da doldur
Thailan kit serverin içinde "lodcfg" diye bir dosya var. onu açıp orada "show crowd on all cameras" seçeneğini aktif yap. o şekilde düzelmesi lazım.
rapman Orjinal Mesajı Yazan: Thailan kit serverin içinde "lodcfg" diye bir dosya var. onu açıp orada "show crowd on all cameras" seçeneğini aktif yap. o şekilde düzelmesi lazım. hayır olmadı:@ yardım icin sağol.