irreplaceable http://www.youtube.com/v/vxV0ckLZ3q8>http://www.youtube.com/v/vxV0ckLZ3q8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> bence çok iyi hadi hayırlısı
Exvision Parçacık efektleri çok yerinde olmuş fakat kalkış anındaki dumanlar çok abartılmış gibime geldi.
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Parçacık efektleri çok yerinde olmuş fakat kalkış anındaki dumanlar çok abartılmış gibime geldi. Katılıyorum duman çok abartılı onun dışında süper
Immune Tek kelimeyle mükemmel görünüyor :eek: Şu önümdeki öss derdi bitsin de bi ekran kartı almak farz oldu artık.
Legend_ Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Sırf bu oyun için paraya kıyıp ekran kartını değiştiririm. Harbi İnanılmaz müthiş yapmışlar ekran kartını deşirmemiz gerek
ihsanilkay Arkadaşlar büyük ihtimalle oyun 128 mb ekran kartı isteyecek ve 4 cd olcak. Çünkü cd kapağında PC CD-Rom yazıyor.