Nigo1907 basıt dkz ıle o sound u ac sora ımport et save as de sora da yenı yaptıgın o soundu eskısıne kopyala msnım:asay1907@hotmaıl.com
can_pulat67 tam analamadım ama msn ye ekledim seni ZongGfb67@hotmai.com ordan anlatırsın bu araada saol